Szkolenie Zamówienia publiczne
Miejscowość: Kraków
Adres: ul. Westerplatte 15, 31-033 Kraków
Miejsce szkolenia: Hotel Wyspiański***
Termin: 20 Października 2016
Cena: 680 zł netto (836,40 zł brutto)
Praktyka udzielania zamówień publicznych po nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych 2016 r. - warsztaty dla zamawiających
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń
Nowość na rynku w formie warsztatów po nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych 2016 r, wdrażająca dyrektywy unijne (2014/24/E i 2014/25/UE), wprowadza wiele nowych regulacji istotnych dla udzielania zamówień publicznych. Nowelizowane przepisy dokonują zmian mających wpływ na przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne. Dotyczy to w szczególności publikacji ogłoszeń, udostępniania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyznaczania terminów składania ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Niezmiernie istotne są ponadto nowe reguły potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nowe podejście do kryteriów oceny ofert, a także szeroki obszar aneksowania umów. Nowe przepisy powinien potrafić prawidłowo zastosować w praktyce każdy zamawiający.
Cel szkolenia: Praktyczne zapoznanie się z możliwościami, ułatwienia i ewentualnymi trudnościami wynikającymi ze zmian wprowadzanych nowelizacją ustawy – Prawo zamówień publicznych z 2016 r. Zakres zagadnień poruszanych na szkoleniu pozwoli na szybkie i praktyczne przyswojenie nowych rozwiązań.
Biorąc udział w szkoleniu każdy uzyska wiedzę niezbędną do zastosowania w praktyce. Zamawiający – przede wszystkim kiedy może nie stosować ustawy, jak wg nowych zasad prawidłowo przygotować postępowanie o zamówienie publiczne i na co zwrócić szczególną uwagę.
Szkolenie odbędzie się: 20 Października 2016r.
Szkolenie skierowane jest zarówno do zamawiających, w szczególności przedstawicieli administracji rządowej, samorządowej, uczelni wyższych, sądów, służb kontrolnych.
Praktyka udzielania zamówień publicznych po nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych 2016 r. - warsztaty dla zamawiających
I. Ogłoszenia o zamówieniach
1. Miejsce i termin publikacji
2. Jak wypełnić i na co zwrócić uwagę przy sporządzaniu ogłoszeń krajowych i unijnych – wybrane problemy praktyczne
3. Jak zmienić ogłoszenie – reguły i konsekwencje
II. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1. Nowe zasady udostępniania
2. Praktyczne przykłady i wskazówki jak uwzględnić zmiany wynikające z nowelizacji ustawy Pzp w treści SIWZ
3. Szczególne wymagania dotyczące podziału zamówienia na części oraz wypełnienie obowiązku określenia wymagań zatrudnienia na umowę o pracę
4. Załączniki do SIWZ – czy warto sporządzać np. wzory oświadczeń?
III. Określanie warunków udziału w postępowaniu według zmienionych przepisów
1. Czy, kiedy i jak określać warunki udziału – praktyczne przykłady prawidłowych warunków, w tym szczególnych co do potencjału finansowego i ekonomicznego oraz konsorcjum wykonawców, a także przykłady najczęściej popełnianych błędów
2. Weryfikacja spełniania warunków przez wykonawcę, w tym w świetle zaostrzonych reguł polegania przez wykonawcę na potencjale podmiotów trzecich a podwykonawstwo
IV. Kiedy i jakich oświadczeń lub dokumentów zamawiający może żądać od wykonawcy w świetle ustawy i nowego rozporządzenia
1. Oświadczenie „własne wykonawcy” - treść, termin złożenia
2. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) – obowiązki i uprawnienia zamawiającego, w tym jak korzystać z ułatwień serwisu eJEDZ
3. Zmienione reguły żądania dokumentów od wykonawców i ich uzupełniania
4. Nowe rodzaje dokumentów i forma ich składania
5. Ułatwienia dla zamawiającego związane z możliwością odstąpienia od żądania niektórych dokumentów – kiedy warto z nich korzystać
V. Zmiany w katalogu przesłanek wykluczenia wykonawców
1. Przesłanki obligatoryjne oraz rozbudowane przesłanki fakultatywne
2. Ograniczenia czasowe w wykluczeniu i procedura tzw. samooczyszczenia
3. Obowiązek zawiadomienia o wykluczeniu – termin, treść, uzasadnienie
VI. Nowe podejście w ocenie ofert
1. Odwrócona kolejność czynności w toku oceny ofert w przetargu nieograniczonym
2. Kryteria oceny ofert – ograniczenia w stosowaniu ceny, praktyczne przykłady realnych pozacenowych kryteriów
3. Obowiązki i uprawnienia zamawiającego związane z podejrzeniem rażąco niskiej ceny/kosztu
VII. Umowy - rozszerzone uprawnienia ich aneksowania – przykłady zastosowania
VIII. Nowe zasady dokumentowania postępowania w świetle ustawy i nowego rozporządzenia – nowe wzory protokołu postępowania i zmienione zasady jego udostępniania
Prelegenci
Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.
radca prawny, doktor nauk prawnych, były Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych i wieloletni pracownik Departamentu Prawnego tego Urzędu (2002-2008), w latach 2010-2016 dyrektor Departamentu Zamówień Publicznych w dużej instytucji sektora finansów publicznych. Obecnie prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w zamówieniach publicznych, w szczególności jako doradca zamawiających oraz wykonawców, a także pełnomocnik w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Trener/wykładowca na kilkudziesięciu szkoleniach dotyczących zamówień publicznych m.in. dla wykonawców, administracji rządowej, samorządowej, radców prawnych, adwokatów, przedstawicieli instytucji kultury i nauki, osób kontrolujących wydatkowanie środków europejskich, dyrektorów sądów okręgowych i apelacyjnych. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych i funduszy europejskich. Autorka kilkuset publikacji, w tym kilkunastu książkowych z zakresu zamówień publicznych, wydanych przez renomowane wydawnictwa m.in. uwzględniających stan prawny obowiązujący od 28 lipca 2016 r. np.: „Pozacenowe kryteria oceny ofert z uwzględnieniem klauzul społecznych” oraz „Jak wygrać przetarg – poradnik da małych i średnich firm”.
Miejscowość: Kraków
Adres: ul. Westerplatte 15, 31-033 Kraków
Miejsce szkolenia: Hotel Wyspiański***
Termin: 20 Października 2016
Cena: 680 zł netto (836,40 zł brutto)
Cena obejmuje: udział w szkoleniu materiały szkoleniowe, serwisy kawowe i lunch.
Koszt udziału w szkoleniu wynosi netto: 680 zł + 23% VAT, kwota brutto: 836,40 zł. |
Przy nadesłaniu zgłoszenia do 17 października 2016 r. koszt udziału w szkoleniu wynosi 550 zł + 23% VAT, kwota brutto: 676,50 zł. |
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwisy kawowe i lunch. Opłata za szkolenie jest dokonywania przelewem po szkoleniu na podstawie faktury przesłanej przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. |
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w szkoleniu jest możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora szkolenia, najpóźniej na 7 dni roboczych przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji 3 dni robocze przed szkoleniem Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie kwotą stanowiącą 50% pełnej opłaty za szkolenie. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji a uczestnik nie przybędzie na szkolenie Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie pełnymi kosztami szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka